Zwiastun

Witajcie!
Tym razem nie mam dla Was jeszcze kolejnego rozdziału, ale jest w trakcie realizowania, więc spodziewajcie się go niedługo. :) W międzyczasie zastanawiałam się nad tym, czy nie zamówić na którejś ze stron zwiastuna dla mojego bloga, ale ostatecznie stwierdziłam, że to nie może być aż tak skomplikowane i postanowiłam stworzyć takowego sama.
Nie jest on może jakoś rewelacyjny, ale chciałabym znać WASZĄ opinię na jego temat. :)
Proszę, poświęćcie te dwie minutki i obejrzyjcie go. Swoje zdanie piszcie w komentarzach, to niezmiernie ważne dla mnie.

 Pozdrawiam, Sarahi

 



10 komentarzy:

  1. Bjuti kochanie <3 :'))


    - Nell

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo dłuższym zastanowieniu się i przemyśleniu jak to sensownie skomentować wreszcie wymyśliłam.
    WOOOOOOOO. To jest najpiękniejszy zwiastun jaki w życiu udało mi się obejrzeć :o Sara... Wooo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zrobiony filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun świetny. Brawo :) blog równie genialny :) a teraz JUŻ przepisuj bo na głodzie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra ;) Czy zechcesz zrobić coś tak fajnego dla mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością. :)
    Najlepiej jakbyś się w tym celu zgłosiła na:
    http://zwiastuno-landia-emerald.blogspot.com/
    I zgłosiła zamówienie u mnie, a zajmę się tym w pierwszej kolejności.
    <3
    W razie pytań pisz do mnie prywatnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zwiastun jest cudowny!<3
    Zajebiste! :-)
    Jesteś genialna! :-D
    XD Rinkashi

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! I te wszystkie rozdziały mnie powaliły!

    OdpowiedzUsuń